Sneeuw! - Reisverslag uit Hinterglemm, Oostenrijk van Carolien & Robert Jan - WaarBenJij.nu Sneeuw! - Reisverslag uit Hinterglemm, Oostenrijk van Carolien & Robert Jan - WaarBenJij.nu

Sneeuw!

Door: Caro & RJ

Blijf op de hoogte en volg Carolien & Robert Jan

16 Februari 2010 | Oostenrijk, Hinterglemm

Nee, niet op Sint Maarten, haha… Woensdagmiddag 4 februari vertrokken we richting NL. Daar kwamen we donderdagochtend aan, en werden we - net als vorig jaar - opgehaald door de ouders van RJ. Bij hun thuis hebben we de skikoffers ingepakt, en zijn we met hun auto richting Utrecht gereden. Daar zijn we lekker even de stad in geweest: H&M, Xenos, Hema, en andere winkels die we hier niet hebben! 's Avonds hebben we een hapje gegeten bij pap & mam en daarna hebben we in de stad een paar biertjes gedronken met Q, Sanne, Bas en Marije! Leuk om jullie weer even te zien! De volgende ochtend zijn we even langs gegaan bij oma Noor, die helemaal verrast was, en daarna kwam Floor langs om dochterlief te showen! Echt super om Jikke nu 'live' gezien te hebben! 's Avonds hebben we heerlijk gegeten bij de ouders van Caro, aan een volle tafel: pap & mam, Sophie, Joost & Celine, Bas & Jochem (ja, eindelijk Jochem ontmoet!), Bert & Hetty, Wieke en oma Leny! Na het gezellige diner zijn we weer terug gereden naar Schiedam, aangezien we de volgende ochtend vanaf Rotterdam Airport met de ouders van RJ, Chris, Bob, Mike en Connor naar Salzburg vlogen.. dat ging alleen niet helemaal zoals gepland.. het leken wel Antilliaanse toestanden: nadat alle passagiers ingecheckt waren en klaar zaten om te boarden, werd er doodleuk omgeroepen dat ons vliegtuig in Eindhoven stond! Na weer een tijd wachten kwamen er een paar touringcars om ons daarheen te brengen.. helaas reed de chauffeur de overduidelijke afslag naar Eindhoven Airport voorbij, en dus moest hij - inmiddels op de A67 richting Venlo - weer omdraaien en een heel stuk terugrijden.. Vervolgens wisten ze op vliegveld Eindhoven eigenlijk niet van onze komst.. en werd uitdeindelijk iedereen vriendelijk verzocht de koffers uit de bus te halen en opnieuw in te checken.. bij incheckbalies waar de lopende band niet werkte! Anyway, uiteindelijk waren we rond 20.30 u pas in Hinterglemm, maar daar hebben we wel een fantastische week gehad! We zaten in een prachtig hotel midden in het dorp en aan de skipistes, hebben heel mooi weer gehad, goede sneeuw, lekker gegeten, bijgekletst met Bob & Chris, gespeeld met de kids.. Het is voorbij gevlogen! Afgelopen zaterdagavond waren we alweer (heel even) in NL en de ochtend daarna vetrokken we weer richting SXM.. dat was overigens nog even spannend, want het zag er naar uit dat we naar Curacao zouden uitwijken, omdat de vulkaan op Montserrat was uitgebarsten, en het vliegverkeer in ons deel van de Caribbean plat lag, maar gelukkig kwamen we zondagmiddag gewoon zoals gepland terug op SXM!

Lieve Chris & Bob, wederom bedankt voor deze superweek in de sneeuw!!

• 16 Februari 2010 - 19:48

Zussie:

Was super gezellig afgelopen week!!!!!!
    X zussie en de mannen

• 16 Februari 2010 - 21:10

Marieke & Arie:

He Caro en RJ, dat ziet er goed uit!!! Eindelijk weer even in de sneeuw! Jullie bruine gezichten komen nu nog beter uit! Wij genieten erg van onze reis door Argentina, veel liefs Marieke & Arie

• 16 Februari 2010 - 22:16

Marije&Bas:

He Caro&RJ, wij vonden het supergezellig om met jullie te borrelen! Toch wel lekker hè dat Nederlandse en Oostenrijkse bier of hebben jullie liever een Carib? Goed dat jullie met helm hebben geskied; nu voor Marije nog een helmpje!
    Veel liefs en tot snel op de Skype,
    Marije&Bas

• 16 Februari 2010 - 22:51

Bas:

Heerlijke week gehad dus! En nu weer wennen aan de warmte zeker...?? Heb je ons al gespot op de TNT site? Erg leuk jullie weer even gezien te hebben. Vond Jochem ook!! En tot snel weer! X Bas

• 17 Februari 2010 - 09:47

Floor:

Dat klinkt als een super vakantie! t Is dat wij hier de afgelopen weken ook de nodige sneeuw hebben gehad, maar bij het zien van die mooie foto's mis ik die skivakantie wel een beetje!
    Was ontzettend leuk en bijzonder jullie samen met Jikke even gezien te hebben in Utrecht!
    Succes weer met inkomen daar na een dikke week vakantie!
    Liefs, Floor

• 17 Februari 2010 - 11:27

Ma En Pa De W:

Wat was het fantastisch om met z'n achten een wintersportvakantie door te brengen.
    liefs en groetjes
    Ma en Pa