Divers Paradise: Bonaire - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Carolien & Robert Jan - WaarBenJij.nu Divers Paradise: Bonaire - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Carolien & Robert Jan - WaarBenJij.nu

Divers Paradise: Bonaire

Door: Caro & RJ

Blijf op de hoogte en volg Carolien & Robert Jan

29 Maart 2010 | Nederland, Amsterdam

Na de skivakantie zouden we de knoop doorhakken over ons verblijf hier.. dat is inmiddels gebeurd, we komen van de zomer terug naar NL! Dat neemt niet weg dat we het hier heel erg zullen gaan missen; het leventje is echt heerlijk, en we sluiten zeker niet uit dat we ooit weer eens naar de Antillen terugkomen voor een paar jaartjes.. Maar voorlopig willen we nog niet teveel denken aan het teruggaan, en lekker genieten van de maanden die we nog hebben!

Zo was het een paar weken terug Heineken Regatta op het eiland; een van de grootste zeilwedstrijden van de Caribbean, met elke avond leuke feesten! Verder is Caro als ceremoniemeester druk bezig met de voorbereidingen voor het huwelijk van Hanke & Wichert op 3 mei. En afgelopen weekend zijn we naar Bonaire (en vervolgens naar Curaçao) geweest! We moesten allebei voor ons werk op maandag en dinsdag op Curaçao zijn, en dus hebben we daar 2 nachtjes Bonaire aan vast geplakt. Wat een mooi, rustig eiland, en wat een mooie onderwaterwereld! Niet voor niets staat dit jaarlijks in de top 10 van duiklocaties ter wereld.. maar, duiken is niet eens nodig, snorkelen is al zoooooo mooi!
Op Curaçao hebben we allebei 2 dagen gewerkt, en heel toevallig was Hanno - een dispuutgenoot van RJ - daar ook vanuit NL voor een kort geding.. ’s avonds zijn we met zijn Curaçaose collega en hun clienten gaan varen op het Spaanse water en de zee op richting Willemstad, en daarna lekker gegeten bij Omundo. Erg leuk om elkaar daar weer even te zien!

Nu is het inmiddels weekend.. a.s. dinsdag de verjaardag van RJ, een week later (in het paasweekend) een hockeytoernooitje op SXM (met teams uit Curaçao, Aruba en Saba!), en bezoek van Nico! Genoeg leuke vooruitzichten dus weer!

• 29 Maart 2010 - 07:04

Eveline:

He Antilliaantjes! Leuk dat jullie terugkomen naar het (ook altijd zonnige) bezuidenhout (of weten jullie dat nog niet zeker..?) Geniet nog maar daar...lfs
    Eef

• 29 Maart 2010 - 09:29

Nico:

Ik heb er veel zin in.Tot komende zondag.

• 29 Maart 2010 - 09:57

Hans Hoogendoorn:

Het is leuk om zo nu en dan een berichtje van jullie mooie leven daar op mijn scherm te vinden.
    Ik zal dat missen wanneer jullie weer terug zijn. Hartelijke groet
    Hans

• 29 Maart 2010 - 14:20

Ma En Pa De W:

Lieve RJ en Caro
    Wat hebben jullie weer een
    heerlijk weekend gehad.
    Geniet maar met volle teugen, want hier in Holland heb je deze mooie
    dingen niet.
    liefs ma en pa

• 30 Maart 2010 - 18:12

Zussie:

Gefeliciteerd broertje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

En nu die wijsheid nog ;-)